Friday 28 March 2014

Tuhan beri aku cinta

Walau aku senyum bukan bererti
Aku selalu bahagia dalam hari Ada yang tak ada di hati ini Di jiwa ini hampa
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cubaan hidup
Seakan aku hina
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu


Tuhan beri aku cinta
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cubaan hidup
Seakan aku hina
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu


Tuhan beri aku cinta


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Tuhan berikanlah aku cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Tuhan berikanlah aku cinta

Tuhan berikanlah aku cinta

#emo #emositakstabil #jiwangkarat #kisahhati

p/s: mama cuba senyum tuk nyawa dan cinta hati mama. amma taknak mereka susah hati :(

Love: Sweet Mama

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!