Tuesday 31 December 2013

Hari terakhir 2013

hari ni, 31.12.13, hari terakhir pada tahun 2013 . Tinggal beberapa jam je da nak habis kan?..

Buat Keluarga : korang lah yg terpenting dalam hidup aku..

Buat anak-anak : kamu lah penguat semangat mama, kamu lah kebahagiaan mama

Buat Sahabat : Jangan lupa kan aku ya, bila suatu masa nanti kita terpisah.

Buat kawan2 : Maaf ya kalo aku ada silap dan salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan.

Buat yg sayang pada aku : Aku juga sayang pada kamu.

Buat org yg pernah menyakiti aku : Terima kasih ya kerana sudah mngajar aku bgaimana utk trus bersabar.

Buat yg tak kenal dgn aku : Terima kasih sbb setia save aku dkt contact korg, walau pun kekadang aku buat korang marah, suka update yg bukan-bukan.

Terima kasih korang sbb dah ada dlm hidup aku, yg menjadikan tahun 2013 aku jadi ceria.

Thanks Semua!
SELAMAT TAHUN BARU 2014 . Barakallahu fikum bikhoir....

Apa wishlist 2014 korang? Mama punya, nanti mama share kt entry tahun baru. Happy new year semua!! Barakallahu. ...

1 comment:

puteri** said...

hye sis..lama sy xbkak blog sis...
kuatkan semangat okay! n percaya..rezeki tu ada

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!