Friday 8 November 2013

Cinta hati saya. Pelengkap hidup saya. Nyawa saya

Mereka cinta hati saya.

Mereka lah juga pelengkap hidup saya.

Dan mereka lah nyawa saya.

Tak sanggup berjauhan dengan mereka.

Juga tak sanggup berpisah dengan mereka.

Dan yang penting tak mungkin sanggup kehilangan mereka.

Cinta aku ikhlas tuk mereka.

Kasih aku kekal tuk mereka.

Dan sayang aku tak bertepi tuk mereka.

Jangan lah Kau jauhkan aku dengan mereka.

Dan jangan lah Kau pisahkan aku dari mereka.

Tolong lah jangan Kau ambil mereka dari aku.

Aku mahu terus bersama mereka.

Aku mahu terus melihat mereka membesar depan mata.

Dan aku mahu menyayangi mereka hingga hujung nyawa.

Tolong Ya Allah, hanya padaMu aku memohon dan meminta...

Makbulkan lah doaku...

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!