Friday, 17 December 2010

Siaran Tergendala


lamanya tak bersiaran kan??
dekat seminggu gak lah..
bukan takmo update, tapi semenjak-dua-menjak, cuaca malam yang selalu jek hujan menyebabkan mama aseklah tidur awal.
kul 9mlm mata dah layu, tunggu nak lelap jek.
kadang tu, lepas solat isyak mama dah hanyut. takpun sampai tak sempat nak solat isyak dah lena.
papa akan kejutkan mama solat bile papa nak tidur.
sian kat papa dan zahra..huhu
mama bukan seja-saja nak tidur awal. badan memang letih sangat. lagipun, lately lil DZ aseklah aktif di waktu tengah-tengah malam, sampai mama takleh nak tidur. nak menelentang tak selesa, nak mengiring ke kanan pun tak selesa dan mengiring ke kiri pulak tak boleh nak tidur jugak. sudahnya, mata mama dah macam mata panda. hitam gelap jek bijik mata.hukhuk
lately, ramai sangat yang tegur muka mama dah sembab. mebi sebab kurang tidur kot..
tu yang gigih masuk tidur awal, at least kalo lil DZ kejutkan mama tengah malam mama dah qada' tidur kan. kuranglah sikit lingkaran gelap bawah mata tu kan. terror tak mama?bernas tak idea mama?hehe
pepandai jek kan...

ni pun, mata dah layu semacam jek. dah macam mata garfield dah.sepet jek.
tapi hari ni, papa ngan zahra pulak dah lena dulu.hehe
mama pun dah rasa cam nak join derang tidur jek.
kalo rajin, mama update esok eyh.. ada cerita pasal besday anak-anak sedara dll...tungguuuu!!!!

p/s: gambar kat atas tu senarnya ada sikit kena-mengena ngan entry ni.bile hujan, siaran Astro pun tergendala kan. samalah gak ngan mama, asal hujan jek, mata pun nak lelap awal.ekeke

selamat berhujung minggu semua!!!!

love: mamazahra ^__^

1 comment:

armouris said...

info tentang kurang tidur di SIHAT SELALU - Kanser Angkara Kurang Tidur

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!