Saturday, 4 December 2010

JJCM : Cendol Klang

cerita hari sabtu lepas gak.
memang ada hikmah batalnya Maternity PS tu.
sebab papa dapat jumpa dentist dan mama dapat menikmati cendol klang.
cendol klang ni pebret mama dari zaman sekolah dulu.
masa tu, derang jual naik basikal, pastu upgrade naik lori dan sekarang ada kedai sendiri.
sejak dia ada kedai sendiri ni, masuk Sabtu tu baru 2 kali mama jejak.hehe

muka eksaited nak gi photoshoot yg tak jadi.haha

ini plak muka hepi dapat gi makan cendol klang.hahaha

budak tecit ni masyam jek sbb tak dapat kebenaran nak makan sendiri cendol.hukhuk

wawww!!! sedap...cendol klang ni dah upgrade skit.siap ada eskem.memang terbaeeekkk arr cendol klang ni.hehe

papa makan cendol pulut.penuh ha pulut dia bagi, sampai tak terabis.
kalo tempat lain, sesudu jek pulut dia kasi kan???
yang ni, sampai melimpah-limpah.kenyang.ekeke

mama yang gebu tembam bambam gemuk gedempol.hahaha


love: mamazahra ^__^

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

menariknye cendol tuh..siap ade eskrem lagi..huuu..ni yg buat teringin gak..kekekeke..kat mane kedai cendol klang ni norly..kot2 la satu mase tersesat smpai klang lehla pi carik skali..=p

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

lily: cendol klang ni kat area bandar klang.seblah ayamas klang.
kalo lily nak kesana, call jek norly.insyaAllah norly tunjukkn jalan.heee :D

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...
This comment has been removed by the author.

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!