Monday, 26 July 2010

siapa lah yang kurang ajar neh???

tujuan mama bubuh cebisan en.nuff punya hits neh bkn nak show off bape byk hits mama.
alaaa...mamma ni bkn blogger tegar pun.
berbelog hanya tuk suka-suka.
sekadar berkongsi cerita ttg keluarga kecil kami ni..
tapi kan,kuwang asam tul lah...
kecik ati mama baca keywords yg orang type tuk masuk ke belog mama yg tak seberapa neh...
ada ke patut kowang taip MAMA BUNCIT?
sedih mama baca tau...
buncit sgt ke mama neh?
huduhs sgt ke?


hahaha...kelakar pun ada gak senarnya, bile tgk balik...
ye lah, apa yg korang type tu mmg mende betul.
mmg dah sah-sah mama buncit skang neh..ekeke
mama kan dah peknen 13minggu..
mmg pewot neh makin membuncit, dah macam org peknen 5bulan..huhu
tatau nape jadik cenggini...hehe
mama terlebih makan kot...

ok, lah..itu jek...
saje nak buat sesi luahan perasaan..hehe

p/s: mama kena tuwun padang aineh.nak buat asset varification tuk disposal. so, sedang bersedia tuk mengputihhitamkan muka dah ni..hukhuk


 

love: mamazahra ^__^

1 comment:

NONIE ABDUL AZIZ said...

KAKAKAKA...sib baik sekarang ni buncit bersebabkan idak le sakit sangat kekekeke

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!