Thursday, 17 June 2010

Tanda air atau watermark

asal orang lain ada jek, mama pun nak ada.
cehh!sebok betul lah mama ni.
kepochi-minachi tul lah!!hikhik
senarnya kan, dah lama mama nak bubuh watermark pada setiap gambar yg ada kat belog mama ni, tapi...
korang kan dah sedia maklum, bahawasanya mama ni memanglah sah rabun IT, manalah nak tahu buat watermark segala ni.
jangan haraplah, dah beribu kali cuba nak buat sendiri, haramnya nak jadi.
so, cepat-cepatlah mama sedar diri.
mama pun usha lah kat belog2 yang mmg pakar bab watermark ni.
cari punya cari, jumpalah satu belog ni.
dah lah hasil tangan dia mmg superb, murah lak tuh.
mama dah comparekan dgn beberapa belog lain, mmg ini lah yg termurah.
siapa?
jeng..jeng..jeng...

incrediblesdesign

dan...

inilah watermark yg telah di design tuk ~Our lil Sweet Home ~

dan...setelah ditepek pada gambar yg cun...
makanya, bertambah-tambah cunlah watermark ni...[sila jgan muntah, sbb nanti kembang tekak mama.hehe]



kalo kekawan bekenan gak, klik sini
siyes mmg senang bekerjasama dgn incrediblesdesign,sgt puas hati.pendek kata, servis mmg tip top lah.
pasneh, mama nak carik header dgn banner pulak.
ada diskaun x??ekekeke

so, mulai hari ni, segala gambar milik kami akan ada watermark yg cun melecun neh.ngeh3

love: mamazahra ^__^

2 comments:

Incredible Design said...

thanks ye lyana..boleh kasi diskaun khas buat lyana..hehehe

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

@Incredible Design

TQ tuk watermark yg cun-melecun neh.
ada diskaun ekk?best3...
pasneh nak header & banner...heee :D

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!