Wednesday, 19 May 2010

mama disahkan......

disahkan apa??
sah jawatan??gila ke hape, keje dah dekat setahun lebih takkan br nak sah.hahaha
abes tu, sah apa?
takkan sah nikah kot...mama bkn zizie & bung yg keputusan status perkahwinan mereka kuar aineh la...hikhik



[dua line, so apa maknanya????sah ke???]

kalo kowang tengok mendalah ni kompom kowang tau apekebendanye neh.
so, mama pasti korang boleh pikir sah apa kan....
hikhik
betul tak??
ni la namanya pregnancy tester.sape yg tatau, sila angkat tangan...heeee :D
apa kaitannya dgn tajuk entry??
mama peknen???
ye ke?
||

||

||

||

||

||

||

||


saspennn!!!!
hikhikhik..acah jek la.
mama lom lagik...turn mama ntah bile la agaknya...huuuu
mama tengok ramai kawan blogger yg peknen.best jek tgk derang peknen kan??
tapi kan, jeles aii tawww!!hehehe
bile tengok derang peknen, rasa cam dah lama sangat tak peknen.hikhik
bile jenjalan tengok baju peknen cantik2, mulalah rasa nak peknen.
tapi, ntah bile sampai rezeki kami pulak.ngeh3

ekceli, peknensi tester kat atas tu adalah yg mama gunakan masa ngandungkan zahra dulu.
tahun 2007.
masa mama kemas-kemas file kesihatan zahra, sekali terselit pulak mendalah tu.
so, mama snaplah pic.
terimbau balik saat mama & papa buat test ni.
saspen jek.
masa mama kuar bilik air & nak tunjuk mendalah ni pada papa.
mama buat muka sedih, kononnya nak kasi saspen kat papa.hikhik
kelakarnya time tu...
kenangan tu takkan dapat mama&papa lupakan sampai bila2.
betapa happynya saat lihat ada dua line kat peknensi tester tu....

bila lah agaknya saat ini akan berulang lagi????






love: mamazahra

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

wahhh..suspen..mati2 ingat Zahra nak dapat adek tadi!!..hehehehe

ita cutevirus said...

baru je nak ucap tahniah... huhuhuuh.... n3 pasal cookies akan publish pagi sok... tgk tau...

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!