Saturday, 19 December 2009

Oblong Burger : Prosperity Malaysia

ni cerita rabu lepas.
dah lama duk dalam draft.
cuma baru aineh dapat touch-up and publish.hehe
mama teringin nak makan oblong burger.
memang dah lama sangat tak makan.
kebetulan petang tu papa ajak ronda-ronda naik motor.
singgah pulak kat futsal court.
papa nak tengok geng dia main futsal.
ada pulak time tu si Ujang.
si Ujang neh, tauke burger.
so, mama suruh la papa order 3 biji oblong burger kt Ujang.
Lepas maghrib baru datang ambik.sebab memasing tak bawak wallet.


gitulah gaya nya dua beranak ni naik motor


berpeluk sakan noh..hehe

Lepas solat jek, papa terus jek gi gerai Ujang amik oblong burger.
ibuzahra kirim 2 biji oblong burger.

inilah oblong burger Ujang = Prosperity Malaysia



sedap..kaya ngan mayonis& sos yang pedas.nyum-nyum

sekali, tengah makan oblong burger tuh.
sesambil mama layan facebook.
status "menikmati oblong burger dr gerai Ujang.nyum2"
ramai lah pulak yang tertarik ngan oblong burger neh.
tapi, ada gak yang tanya soalan maut.
halal ke oblong burger neh??
itu mama tak layak nak jawab.
selagi orang Islam yang jual,isyaAllah mama tak ragui ke"halalan toyyiban" nye.
takkan lah orang Islam nak aniaya orang Islam yang lain.betul tak?


lepas dapat komen camtuh.
mama terus terjah web yang citer pasal oblong burger neh.
rata-rata kata HALAL.
so, tak payahlah mama nak nafikan kehalalan nye.betul tak?
p/s: Tepuk dada, tanya selera...







love: mamazahra =)

5 comments:

~mama danish~ said...

sedapnyer weh oblong nih.. aku dah try dah..

wei lama x jumpa ko beb.. sihat?? jap dah nak 3 tahun ko kawin kan?

~mamazahra~ said...

eida:mmg sedap weyh..kalah prosperity.kihkihkih

mmg da lama x jupe ko beb...bile agaknya dpt jupe kan?aku makin sehat beb...makin bambam.hikhik

~mamazahra~ said...

eida: tertinggal pulak.hehe

pejam celik, dah nak 3 tahun aku kawen.cam tak caya pun ada.hehe.gaduh jek kejenye..ngeh3

shila ariff said...

telan air liur tgk pic oblong burger

NONIE AZIZ said...

oblong burger ni mmg sedap!!!kat rumah akak pun ada jual

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!