Thursday, 12 November 2009

USANA Nutrimeal

mama ada terbaca pasal usana nutrimeal neh kt belog foxyfarah dan okinokiyo.
memang mama excited nak try la.
tapi cam biasa lah, mama neh jenis penakut nak cuba.
takut beli-beli kang, tak tertelan pulak.
ada member opis sajeskan Lax-5, mama lom cuba lagi.
mama takut sgt ada kesan sampingan.
setakat neh, mama ada try Mustika Ratu nye produk...jamu susut perut
mama neh, hangat-hangat tahi ayam jek.
sekejap jek makan mendalah tuh, pastu dah tersadai dlm laci.
sbb mama tak suka rasa dia.loya tekak.
yg masih mama guna, losyen Biosireh.
ni sume gara-gara terpengaruh ngan iklan.
mama tatau keberkesanannya, sbb mama guna ikut suka-suki mama.
kalo rasa nak pakai, mama pakai.
kalo rasa malas, buat bodoh jek.
dah dekat setahun mama beli, losyen tuh x abes lagik.hehehe
mama dah mintak free tasting usana nutrimeal tuh dr mai okinokiyo.
kalo dapat try dan sesuai, mama nak beli lah.
mana tau leh dapat kurangkan lemak tepu kt badan mama neh.
ye lah, rasa terpukul ngan sindiran papa lately.
dok ulang-ulang, mama cam ahli bina badan jek.huhuhu
kecik ati mama tau.
tu yg mama asek sentap jek lately.
rasa cam diri neh dah tak disayangi lagi.hikhik
nyampahh!! jiwang 18 karat.
kowang doakan mama berjaya ini kali ya!!!
mana tau badanku leh jadi sesexy Beyonce.hikhik [berangan x hengat]

love: mamazahra =)

6 comments:

mamamiera said...

try lah mustajab..
akk pakai mustajab pati halia + limau..
try x yah mkn nasik. tp mane leh tahan ye x mkn nasik..

NONIE AZIZ said...

hohoho..zalim tau kalau dia kata ahli bina badan..kalau akak pun sensitip!!akak pun sama jugak pernah try pakai byoung...hah ko...ada la kot saploh peket akak telan berpuluh2 lagi ada dalam kotak..kekdahnya baru2 terpandang kotak byoung tu...ishhh membazir RM700 aku beli ni..kekonon nak start minum balik tengok expiry date...huhu dah expired!! hampehhh!!nak kena gi gym la jugak nampak gaya ni...

~mamazahra~ said...

kak zai:norly xleh bab tak mkn nasik neh.tekak org jawa kan...kalo xdpt mkn nasik, leh demam.hikhik

mustajab tu ok ke?norly pakai biosireh,tp sbb pakai x disiplin cam xde kesan jek.huhu

~mamazahra~ said...

k.nonie: tingin gak join kengkawan yg gi fitness centre, tp cam payah la nk join,xde masa[alasan jek neh]

masalah kite sama, membazir jek beli, pakai x disiplin.hukhuk

shila ariff said...

semoga berjaya menguruskan badan..yang penting..senaman + diet yng seimbang...

~mamazahra~ said...

shila: bab senaman tu mmg payah sikit ah.lagi2 zahra ni suka beno mengacau.part seimbang tu pon cam susah, manjang kwn2 ajak mkn sedap tetiap hari.sukar nk lepaskn tuh :(

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!