Monday, 26 October 2009

~ menunggu macam tunggu bulan jatuh kat riba ~

hahaha.
mama tengah tunggu papa pulang keje.
bosan menunggu.
nak masak terasa malas.
nak cuci baju terasa malas jugak.
kesimpulannya, memang DASAR PEMALAS.hahaha
menunggu papa tanpa buat apa-apa yang berfaedah,
selain berfacebook-ing dan berblogging dan berchatting dalam satu masa.
hebat tak hebat lah.hikhik
zahra pulak masih bersama ibu yg dok kat tingkat atas.
hampeh punya mama.ngeh3
tadi dah bawak dia turun, tapi dia bosan sebab takde kawan dan nangis mintak dihantar semula ke atas.huhuhu
mana taknya, mama sebok bercucuk tanam di fesbuk,
dan zahra main seniri.hahaha.sgt kejam.
menunggu papa balik kerja seperti menunggu bulan jatuh ke riba.
lately, papa salu balik lewat.
kerja banyak.
balik kerja, abes baju penuh minyak.
berpeluh-peluh.
kelam-kabut takut isteri yg menunggu kat umah mengamuk meroyan.hikhikhik
mama ni memang TAK SUKA menunggu.
papa memang paham benar ngan perangai mama.
sure meroyan kalo papa balik lewat.
bagitau balik lewat salah, tak bagitau lagilah salah.pendek kata, SALAH lah balik lewat neh.hehehe
bila lah nak belajar BERSABAR neh??? *Renung-renungkan dan selamat beramal*

love: mamazahra =)

2 comments:

NONIE AZIZ said...

baba pun boleh dikatakan tiap2 hari balik lambat...mmg akan hangin kalau kena tunggu dewang balik lmbt2kan..tapi sekarang akak dah lali dah hahaha

~mamazahra~ said...

k.nonie:tgh belajar nak lalikan diri.hikhik :P

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!