Tuesday, 27 October 2009

~ Cappucino Cupcakes ~

petang td mama jenguk belog tiaracuppies.
nampak plak dia buat mocha buttercream cupcakes tuk anak2 dia.
cam menarik tertarik kau memang da bomb la kan =P
so, balik jek sampai umah terus gi dapur.
tengok-tengok kalo ada semua bahan-bahan.
Alhamdulillah semua ada kecuali telur.
gigih sms papa suh belikan telur.
tapi cam tak sabaw nak tunggu papa.
so, mama mintak dulu dari ibu zahra.hehehe.sgt gigih kan???


pas solat asar, terus siapkan bahan2.
tapi cam biasa lah, tangan mama yg gatal neh dah ubah dari mocha ke cappucino.hahaha

maka, jadilah cappucino cuppies mama.hahaha

inilah rupanya...moist sikit kali neh :)


kononnya nak buat mocha buttercream nak bubuh atas cupcakes tu.
tapi dah tak sabar-sabar nak bagi krimwell yg agak beku tu lembut sikit.
nak gak tayang cupcakes tu dulu.
miahaha.sangat gigih.


so, nanti bile da siap wat buttercream, mama hapdet ye!!!





dan...
setelah ditepek mocha buttercream...
beginilah rupa cappucino cupcakes with mocha buttercream.

jangan terliur ye u ol.hahaha!!!




love: mamazahra =)

5 comments:

NONIE AZIZ said...

memang sangat gigih tau...

shila ariff said...

wah wah...hebat hebat...leh bukak bakery ni...so jeles...heee...

~mamazahra~ said...

k.nonie: sgt gigih.tp tak dihargai..kecewanya.huhu

shila: bukak bakery???uish, jauh lg tuh..hehehe

dillanasa said...

woah
gile best
ajar la org huhuhu

~mamazahra~ said...

dilla:sayang oi, yana pon xde belajar2.tgk resepi,terus hantam sajalah labu...

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!