Saturday, 22 October 2011

Happy 4th Birthday Nur Dhia Zahra

Hari ni,22 oct 2011 adalah hari ulangtahun Zahra yg ke-4.
Pantas betul masa berlalu.serasa mama,baru jek mama lahirkan zahra tapi hari ni zahra dah 4thn.
Rasanya,semacam tak puas mama habiskan masa dengan zahra.
Mama minta maaf,andai mama bukanlah mama yang terbaik tuk Zahra...# tapi mama berusaha tuk jd superMAK...
Maaf sebab mama lebih banyak habiskan masa kat office dari bersama zahra... #kalo boleh mmg nak jd suri rumah n besarkan anak seniri :(
Maaf sebab mama bukanlah orang pertama yang lihat setiap perkembangan zahra..tapi tak bermakna mama tak sayang zahra...
Mama ralat sangat sebab... Mama bukan orang pertama yg nampak kali pertama zahra gelak dan bercakap...
Bukan mama yg suapkan makanan pertama tuk zahra..
Bukan mama yg saksikan zahra merangkak dan bertatih...
Kalau boleh...mama nak jadi yang pertama
Kalau boleh...mama nak saksikan setiap perkembangan zahra
Kalau boleh...mama nak habiskan masa melihat tumbesaran zahra
Mama minta maaf...tapi mama berusaha tuk jadi mama yg terbaik tuk zahra..
Mama sayang zahra sangat2,walopon zahra dah jadi kakak,itu tak bermakna mama lebih sayang adik..
Mama sayang zahra...mama nak zahra tahu itu..tahu betapa sayangnya mama pd zahra...
Sayang mama pd zahra,melebihi sayang mama pd diri mama sendiri...
Percayalah...
Mama tak minta banyak,sayang...cukuplah...
* zahra membesar jadi manusia yang berguna pd bangsa,agama n negara
* zahra taat pd agama
* zahra tak tinggal solat dan jaga maruah diri
* zahra rajin belajar dan tak jemu menuntut ilmu
* zahra sentiasa menyayangi mama sepertimana mama sayang zahra
* zahra jaga adik dan sayangi adik

Walopon...zahra mungkin...
* tak sehebat kawan sebaya..
Dan...
* tak sebijak kawan sekelas..
Mama tetap sayang zahra.... Love u kakak owiz!!!!mmuuuaaahhhh

P/s:jemput datang majlis ulangtahun zahra,majlis yg serba sederhana.harap semua gembira :)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi 4th yrs besday dear Zahra..
sejibik macam daddy die kan.. =)

zh-ena said...

maaf tak dpt dtg norly, umairah tak sihat plak pd hari tu

puteri** said...

wow...so meaningful

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!