Monday, 4 July 2011

Kena serang dgn Cik Asthma sekali lagi :(

Pagi-pagi dah terpacak kat depan klinik DrShima.dengan zharifnya selsema+batuk,dengan mama yg kena serang dgn cik asthmanya.adoyai..asal isnin je,penyakit datang.haih

Ekceli,dari semalam lg zharif ngn mama tak sihat.bagi zharif ubat demam je dan mama bergantung kat inhaler.
Tapi,since malam tadi.memaseng makin menjadi-jadi.zharif punya hidung aseklah meleleh,bile dah hingus meleleh je komfem lah merengek je.asal dpt tidur sekejap,batuk n takmo tidur lg.tak selesa agaknya.mama lak,inhaler tu dah tak jalan.nafas jadi sempit dan berbunyi..tak selesa sgt.
Plan asalnya,blek keje aineh baru nak gi klinik.tp,bangun pagi tadi memaseng makin teruk.terus papa ajak gi klinik.huhu
Dr shima bagi MC,tp bile mengenangkan asek diperli "asal isnin je,MC tak pun EL",kerana mama makan cili n terasa pedasnya,haruslah sedar diri kan.kalo ikutkan,badan yg tak larat n zharif yg tak sihat.nak je,amik MC tu.tp,petang ni mama ada meeting ngan auditee.dah set appointment since last week.terpaksa lah gigihkan diri jua...

Jom layan gambar org sakit yg nampak ceria je neh.tupasal lanorg ingat kite buat2 sakit,padahal hanya Allah je yg tahu cemana rasanya kalo cik Asthma menyerang.huhuhu :(

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

aesh came said...

ala ciannye~~ moga2 cepat sembuh~ doa selalu..insyaAllah~

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!