Friday, 8 October 2010

entry sepanjang minggu terpaksa ditangguhkan sbb ada sesuatu yang lebih mengujakan mama...

mama dah janji nak update laju-laju kan?
tapi semuanya terpaksa mama tangguhkan sebab...
mama sekarang sedanga mengkhatamkan belog kernakasihkita..
hati terpaut tuk terus mengikuti tentang seorang anak comel bernama Rayyan Ariff.
so, mama cuba mengkhatamkan belog kernakasihkita.
dah habis nanti, mama update eyh...
belog kernakasihkita macam sebuah novel yang byk beri keinsafan dan pengajaran buat mama betapa selama ni mama bukanlah mama yang terbaik tuk Nur Dhia Zahra...
mama selalu sangat merungut tentang kenakalan Zahra, tentang perkembangan Zahra yang agak ketinggalan dari budak yg sebaya dgnnya...masyaAllah...
belog kernakasihkita, membuatkan mama berazam tuk jadik mama yg lebih baik tuk Nur Dhia Zahra dan lil DZ..insyaAllah...
dan kernakasihkita juga mengajar mama tuk selalu bersyukur atas setiap kurniaan Allah tuk mama sekeluarga dan mama beruntung dugaan Allah itu setimpal dgn kemampuan mama...

moga si comel RA akan terus sihat dan mama&ayahnya akan terus tabah...
membaca kisah mereka bisa mengalirkan airmata mama kerana mama tidak mungkin sekuat dan setabah mama RA jika dugaan ini menimpa mama...




love: mamazahra ^__^

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Ade jugak baca blog Rayyan Arif ni..mmg sedih kan bile bace nasib anak2 istimewa mcm tu..semoga sume dipermudahkan buat rayyan arif n kawan2 seangkatannya..(satu lg blog yg kite slalu bace blog Yasmin Nabilah)

nway, dh pilih name utk bby ek..kitorng pon ade bincang2 gak name bakal bby..klu gegirl tk de huruf 'Z' dah..tp klu boboy mmg plan nak huruf 'Z' gak..silap2 haribulan tersama kot name yg kite n norly pilih tuh..hihi

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

nama baby?lom lg lily...
cuma kalo bleh nak panggal D...Z...
tp, xbincang ngn hubby lg...
ada idea x?nama pangkal D & Z yg sedap dan baik maknanya???

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!