Monday, 11 October 2010

Artis Bollywood

ni Asywarya Rai atau Rani Mukherjee??hehe

ni dia awek Jawa yang perasan nak jadik artis Bollywood..hehe
ekceli, mama dia yg bajet nak jadik Rani Mukherjee, tapi anak dara dia dijadikan mangsa...
memula, budak tecik ni nangis-nangis bila kena paksa dgn ibu dia suruh pakai baju punjabi neh.
mama mmg suka baju bollywood. tu pasal, bila nampak baju ni terus nak beli tuk Zahra.
mama bawakkan baju ni pada ibu.
ibu pun pakaikan Zahra baju ni Jumaat lepas.
kiut kan???hikhik [pada mata mama, Dhia Zahra lah budak paling comel abad neh.ekeke]
jom, layan Zahra posing ala Artis Bollywood...

Zahra marah sungguh bile ibu pakaikn baju ni, zahra cakap.."bu..kuyak la bu..tanak arr..nak baju laimm!!!"
dia kata, belah kat seluar tu koyak.lawak ar zahra ni..hehe

masa mama sampai, Zahra tgh kayuh beskal...

tgh amik mood nak pose...
bile mama suruh posing..dia dok pikir lg cane nk pose..haha

happy deepavali in advance..haha

ni gaya apa ni???

muka takde perasaan
mama suh pose ala bollywood, sekali cenggini plak jadiknya...bolehlah...

buat muka manja ar kononnya..hikhik

Zahra muncung kat nenek sbb nenek ejek Zahra..hikhik

senyum-senyum simpul tuk semua :))

p/s: tinggal 11 hari lagi, Zahra nak 36mos atau 3yrs old.nak celebrate ke tak eyhh???

love: mamazahra ^__^

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

alalala...comeinye Zahra dok posing2..baju tu pon cantek sgtlah..=D

nway, cpt jek mase berlalu kan..rase baru jek jumpe norly n Zahra mase 2nd bash die taun lepas..=p

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

lily:baju murah jek.K4 lelong baju ni tuk Deepavali.terus mama zahra rembat sehelai.hehe :D

so, maknanya dah setahun kte xjupekan???

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!