Sunday, 18 July 2010

Dugaan lagi....di Bulan Syaaban

masyaAllah, Allah menguji kami lagi...
kali ni mak masuk sekali lagi kat Hospital...
dan kali ni, bukan kerana asthma, jugak bukan kerana high cholestrol..
tapi, kerna SERANGAN JANTUNG..
dugaan yg maha hebat buat kami sekeluarga...

kami tak tahu, apa puncanya..
dimana silapnya...
mak diserang sakit jantung pula...
moga mak kuat hadapi ujian dari-Nya..
DIA mahu menguji hamba-Nya...

adakah aku bleh melihat emak tergelak dan tersenyum sebegini semula??


atau boleh kah mak bersama kami adik-beradik lagi??

Ya Allah, Kau berikanlah aku kesempatan itu lagi...
kau berilah aku peluang lagi tuk bersama mak lagi...
sayu hati ni bile melihat mak enggan memakai lampin dewasa...
aku paham perasaan seorang yg bernama EMAK...
aku paham sungguh perasaan ITU...

Ya Allah, Kau kuatkanlah semangat emak..
Kau berilah dia kesihatan yg baik..moga..
dia kan terus bersama kami...

walopon aku tak pernah pamerkan rasa SAYANG itu, tp aku yakin emak faham maksud aku itu...



love: mamazahra ^__^

6 comments:

~mama danish~ said...

sabar yer norly!!
aku doakan semuanyer selamat...

sory aku x dpt nak ziarah mak ko, x bley nak tgglkan danish.

ann @ hatiberbunga said...

moga ibumu kembali sihat spt sediakala.. amin..

Zaidah said...

semoga mak norly sihat sentiasa

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

@~mama danish~

eida, xpe.aku paham.danish pun nk perhatian ko.
ko ingt mak aku dr jauh pun dah cukup buat aku terharu...

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

@ann @ hatiberbunga

ann,terima kasih ats doa kamu!!!

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

@Zaidah

terima kasih,kak...
amin,moga mak norly tambah sihat...

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!