Thursday, 6 May 2010

Cucu Kesayangan

tajuk takde kena-mengena langsung dengan cerita yg mama nak paparkan.ececeh, ayt tak bleh blah!!
okeh, mama saje jek buh tajuk tu. [sebenarnya, tatau nak bubuh tajuk apa dah.dah 3,4 kali tukaw tajuk.hahaha]
okeh, mama nak kongsi gambaw cucu sedara mama ni.
godek2 pendrive, jumpa plak gambaw si bambam neh.
jom layan pic Arissya Syahmimi neh.
semua tahu kan, mama dah ada 4 orang cucu sedara.(3orang cucu kak Ngah, dan sorang ni cucu kak lang).
dan ni lah cucu sedara paling kecik setakat neh.
tatau lah, kalo anak sedara mama yg lain pun tgh mengandungkan.hehehe

Arissya neh keletah sangat.
mama suka sakat dia ni.sbb dia ni taknak dekat dengan 'orang'.
asek nak berkepit dengan mummy&papanya, takpun tok ma nye jek.
orang lain, mmg dia tak hadap.
ni gambaw arissya masa kami sama2 gi melawat mak mama kt spital last week.
layyaaannnn!!!

Arissya dan mummy.
bila mummy dia suh gelas, dia buat muka cenggini.geram jek nenda(panggilan Arissya untuk mama) tengok Arissya.
langsung taknak nenda dukung dia.
ni lah gaya senyum dia....
ni bila mummy dia suruh ejek nenda.dia buat muka cenggini.
comel kan??
dalam 4 orang cucu-cucu sedara mama, Auni Batrisya, Aaron Danish, Darwisy Anaqi & Arissya Syahmimi.
mama paling suka melayan Arissya.mungkin sbb mama memang rapat dgn mummy dia kan.
sejak kecik kami memang geng upin-ipin.
kami macam belangkas dari kecik lagi.sampai skang, kami selalu kuar jenjalan sesama.hehehe

p/s: ni adalah n3 auto publish.saat korang baca n3 neh, mama tgh gi audit kat subsidiari.hehehe [tak tipu tau!!!]

love: mamazahra

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

ala2x..comei betolll cucu nenda nih..hihihi

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

@lily azliyana @ mama zara

comell eyh?ada comel cam nenda dia x?kihkihkih
tp, budak bambam ni lgsg xmo dekat dgn orang.nyampah,kalo org dukung jek, melalak cam kena cubit.gerraammm!!

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!