Monday, 12 April 2010

Perhatian!!! Perhatian!!!

Belog mama sedang dalam proses pengubah-suaian sekarang neh.
mama gatal2 saje2 nak tukar angin.
katanya, dah setahun berblogging, maka nak lah tunjuk skill mengubahsuai belog.
kononnya, nak makin cantekk, sekali hambik kau!!!
nam jahanam jadiknya.

mama sedang berusaha keras tuk membaik pulih keadaan.
so, nak mintak tolong kat kawan2 semua...
mana yg perasan selama ni nama anak korang ada dlm bloglist mama.
tetiba takde, mintak tolong tinggalkan link kat entry neh.plizz!!!
dan pada penganjur contest yg mama sertai, mintak maaf byk2.mama cuba masukkan semula link belog kamu semua dlm bloglist mama.
kalau ada yg masih tertinggal, tlg bagitau.
maklumlah, mama ni pelupa sikit.manatau tercicir.harap maap yek!!!
so, mintak tolong sgt2!!!

p/s: so, kalo korang ada idea bernas tuk bantu mama masukkan bloglist semula.harap maklumkan di sini.Terima Kasih


love: mamazahra

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

wah..bestnye dh tukar layout baru..byk love2x..comel..heee

Qistina's Mama n Abah said...

Aiyoh.. nama kita mana? tertinggal sudah!

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!