Friday, 9 April 2010

Mimpi Basah

Selamat Pagi Cinta :))
sehat ke korang?mama physically sehat walafiat, tp emotionally tak bape nak sehat.
almaklumlah, masih "hangin" ngn papa.

update terbaru: mama dan papa masih perang dingin.masih tak bercakap dlm erti kata "percakapan" suami-isteri.tapi, dah bercakap tuk perkara2 penting.hikhikhik [ni kire belom bercakap ke??ngeh3].pagi td pun, papa belikan bihun goreng tuk mama tapau gi keje.heeee :D

okeh, berbalik kepada tajuk entry.eh, mama bukan saje2 bubuh tajuk tu eyh.ada sebabnya.bukan saje2 nak bagi orang klik.
bukan sebab malam tadi, malam jumaat, maka mama nak cerita "mimpi basah" kat korang tau.jgn pikir ke lain ye!!.haish~
dah katanya, "perang dingin", manalah wujud mimpi basah.hikhik

sebenarnya camni, malam tadi mama mimpi tau.
mimpi yang agak pelik.bagi mama lah.
dalam mimpi tu, mama ada 2 orang anak pompuan yang comel.Zahra dan seorang adik pompuan yg berumur dlm lingkungan setahun lebih lah.punyalah kelam-kabut mama dalam mimpi tu, nak menyiapkan 2 org anak.kelakar.hikhikhik
tapi kan, papa takde dlm mimpi tu.huhuhuhu [kenapa papa takde eyh??]
dalam mimpi tu, mama dan 2 org anak pompuan mama tuh, tgh bersiap nak tuk pergi ke suatu tempat.punyalah kelam-kabut mama time tuh.semua benda serba tak kena.heeee :D [agaknya, camnalah kalo mama betul2 ada 2org anak eyh???kelam-kabut gak ke??]
punyalah mama kelam-kabut, sampai menangis mama.sbb cam payah tul nak menyiapkan 2 org anak tanpa bantuan papa.hukhukhuk [kalaulah betul terjadi, papa tinggalkan mama.camnalah agaknya ye???haishh!!mulut takde insurance langsung.dok cakap benda bukan2.hukhuk]

so, apa makna mimpi mama ni eyh??makna baik ke tak baik??harap, itu hanyalah mainan tidur dan takde makna tersirat.amin :))




love: mamazahra

3 comments:

FyZa said...

huhu..x dak apa la 2..mimpi kan mainan tdoc..smoga mmpi mama 2 m'bwa mksud yg baik2..^^,

suhida said...

keke..mimpi tu kan mainan tidur..tp mmg na menyiapkan 2 org anak tanpa bantuan,mmg kelam kabut pun..takpun,na dpt lagi sorg cahaya mata kott....hik2...

norly saliana @ mamazahra said...

FyZa: i hope so :))

suhida: nak dpt lg eyh??ntah bile la tuh..hikhik [lom sedia la, skang pun dok bergadoh nak menyiapkn cik zahra sorang.ekeke]

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!