Saturday, 3 April 2010

Man Utd vs Chelsea


saat ini, kami 3 beranak sedang menonton game ManU vs Chelsea.
Dengan penuh semangat siap pakai baju ManU.muahaha
sekarang ni, fan Cesi komfem tgh berjimba sbb dah sumbat 1 gol.
takpe, masih ada masa mau kejer.tarak hal punya lah!!!

sambil tengok ManU, sambil makan roti+tuna.sgt yummy.
tak sedar, dah balun 3 keping.muahaha

ni yang tak suka tengok bola neh.huhuhu
badan boleh gemuk tau.
lagi2 kalo stress, ManU takleh belasah Cesi.hukhuk

aparaa...tak puas ati ar ngn pasukan kesebelasan utama[cheh!ayat takbleh blahh!!].
apahal pulak, mamat mata sepet tu main, dia takler terer mana pun.
apapun!!!go ManU go!!!!


walauapapun yg terjadi, darah mama,papa & zahra tetap MERAH!!!! bkn biru.muahaha

p/s: semoga cesi kalah malam ni.amin :))


love: mamazahra

2 comments:

beba said...

ai..peminat MU..same la ngan my hubby..tp dier bule heret anak bujang dier tu jek tengok bola..saya tak minat bola2 ni..hehe..dlu zaman budak2 minat gak la..skang ni cam da lemau..haha.. :p

norly saliana @ mamazahra said...

beba: norly mmg suke tgk bola dr zmn bujang, smp dah kawen.masa preggy sarat dulu pun sanggup usung bb dlm pewot layan bola kt mamak.lg2, my hubby mmg kaki bola.makin menjadi2 la minat tuh.anak beranak ngadap bola kalo MU maen.walopon kalah.huhuhu

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!