Friday, 2 April 2010

Al-Fatihah

Salam Takziah buat keluarga Mior Ahmad Fuad bin Mior Badri a.k.a Din Beramboi.
Din Beramboi dah pun kembali kepada pencipta-Nya.
kul 12.30mlm tadi.
Mama terbaca status kawan2 kat FB. agak terkejut.
niat hati nak dermakan Darah tak kesampaian.
Yelah, mama kan berdarah O..tp, sebab mama tak sehat sekarang ni,maka  xsempatlah.

Apapun...Al-Fatihah buat Arwah...



Semoga rohnya, ditempatkan dikalangan orang-orang yg beriman.Amin~

Kalau nak ikutkan, mama ni bukanlah peminat setia Din.
Jarang pun dengar "Riuh pagi di ERA" tuh.
Tapi, kalau rasa otak nak 'weng' sikit, mama mmg dengar riuh pagi era.hikhik
Walaupon kadang2 rasa cam lawak dia, lawak spastik, tapi mama tengok gak "wuhai beramboi" kat Astro Warna tuh.gelak terkekek2 gak.
Kadang layan gak "mandi" kat Astro warna tuh, gelak smp macam nak pecah perut gak.

Teringat pulak tetiba, salah satu kritikan Din Beramboi pada Alex RL4, Din cakap.."kalau esok aku xde kat ERA, ko ganti tempat aku!!!"kihkihkih.
waktu tu kita semua yg dengar, anggap Din cuma berlawak.
tapi, siapa sangka "perkara" ni betul2 terjadi kan??
Hanya Dia yang tahu....

Renung-renungkan, dan selamat beramal :))





love: mamazahra

2 comments:

SheiLa said...

Al-Fatihah..moga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman..Amin

norly saliana @ mamazahra said...

insyaAllah...
kita yg masih bernyawa hanya mampu mendoakan yg terbaik :))

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!