Friday 26 March 2010

Syukur Alhamdulillah...dia dah kembali ke pangkuanku

Jumaat nan indah.
Penghulu segala hari.
Alhamdulillah.
Berkat doa lepas solat.
dan...berkat Hari Jumaat...
PC office mama dah kembali ke pangkuan mama.
"Terima Kasih En.IT....Terima Kasih kerana berjaya menyelamatkan semua data peribadiku, termasuklah segala gambar2 buah hati pengarang jantung gedebak gedebukku....".hehehe

ok, Isnin je mama godek PC ni, manatau ada yang hilang ke.huhu
harap2 takde yang hilanglah.
nak godek sekarang, takut tak sempat pulak.hukhuk

Kul 5 ni je, terus nak cabut balik rumah, cekau Zahra dan terus gi amik papa kat office.
Janganlah jalan jam kat Batu belah batu bertangkup, telanlah aku, makanlah aku.
Kang tak sempat pulak, nak balik mandi dan bersiap ke Pullman Putrajaya.

Plan masih seperti plan asal, mau angkut buah hatiku sekali.
"Sorry Dato', saya terpaksa engkar arahan Dato' ".ye ke, ni arahan Dato'.ntah2 arahan staff balaci dia yang gila kuasa tu.

Tak kisah lah, tapi saya tetap dengan keputusan saya tuk bawak "kekasih" hati saya.Samada Dato' suka atau tak suka.lalalalala~
dapatlah mama peluk2, cium2 dia kat katil gebu kat Pullman tu.hehehehe


psst: ujung minggu yang bakal meletihkan.Ahad malam kena standby kat PJ Hilton tuk siap-sedia AGM isnin nanti.isnin pulak, kul 8 dah kena pacak kat PJ Hilton.haishh!!!letih~


love: mamazahra

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!