Thursday 11 March 2010

Stress

ops!i'm not in good mood.
shuh!! [ingat hangpa anak ayam ka???hehehe]
jangan ada hati nak usik saya atau nak bergurau dengan saya ya!!.
bile saya stress, muka saya akan bertukar menjadi seakan-akan lindsay lohan.
so, jangan berani nak tambah stress saya.muahahaha
kata stress, apa pasal boleh gelak lagi.
saya tak tipu.
saya memang sedang stress.
stress sebab apa???

kan dah cakap, jangan banyak tanya!!tengah stress, mana leh jawab soklan.hehehe


rasa stress je lately, dengan keje dan aktiviti baru.huhuhu

haishh!!kan dah bagitau, jangan tanya..nak tahu gak aktiviti apa.adoyaii~

hadoii!!bile stress, mulalah merepek meraban. taip ikut sedap tekak je.[taip guna tekak ke??hehe.belasah je la]

memanglah jari yang taip, tapi tekak yg rasa kesedapan ayat yang ditaip.hikhik

dah..dah, mama tengah stress neh!!

banyak sangat cubaan lately.

henpon rosak gara2 GPS software.kononnya nak bagi tambah canggih, sekali hang pulak.hukhuk

dah gi hantar repair, stick henpon pulak tercicir.aduh!!!dugaan betullah.haih!!

agaknya kan, memang betul apa yang papa cakap...mama dah kurang bersedekah.
tapikan, rasanya baru gaji aituh belanja mak,kakak2 n anak2 sedara.tu bukan kira sedekah ke?

ya, mama mengaku.sejak dua tiga menjak neh, mama banyak habiskan duit gi berjalan2, gi makan angin, tapi..dah kurang buat amal dengan duit tu.

sebab tu, Allah sentiasa menguji mama...

so, mama kena banyakkan bersyukur dengan rezeki Allah ni.

"Ya Allah, aku berterima kasih atas segala rezeki yang kau berikan kpdku, tanpa izinmu pasti aku takkan menerima imbuhan a.k.a mr bon bon dari companyku, NCB walaupun tidak sebanyak mana, aku tetap bersyukur, Ya Allah dan semoga aku akan menggunakan rezekimu ini dgn sebaiknya..amin"


p/s: rasa hilang sikit stress bila dah luahkan.terima kasih semua!!!krn mendengar luahan hatiku.ahaks~



love: mamazahra

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!