Thursday, 3 December 2009

Telatah Zahra

ni sume gambar Isnin petang.
pas balik keje, mama bawak Zahra main kt tempat biasa.
sementara tunggu papa main futsal, mama ngan zahra main buai.
anak dara mama ni makin lasak lah.
tak larat mama nak larang dah.
dia buat ikut suka-suki dia je.
mama malas nak cerita banyak.
kowang tengok seniri lah aksi zahra neh.
memang kalah budak laki tau.

[dia berbuai kt tiang tuh.mama takut betul dia tercampak ke bawah]

[org lain panjat ikut tangga, dia sorang panjat ikut slide tuh]
masa dok atas buai pulak, siap baring lagi.
amma dah tak payah buai tuk zahra.
zahra dan pandai berbuai seniri.






sekejap je masa berlalu.
zahra dah makin besar.
sejak bercakap banyak neh, mama mmg tak boleh melarang.
dia akan menjawab jek.
p/s: walopon zahra lom petah bercakap, tapi dia dah mampu jawab soalan mama. itu dah buat mama yakin yg anak dara mama dah semakin besar.tapi, itu tak bermakna, zahra dah boleh jadi kakak ye!!!hikhik





love: mamazahra =)

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

uii..siap gayut2 tiang lagi. terer tol..hehehe..

mummyseri said...

norly..bestnya tgk zahra main tu..cantik je sbb kale ijau plak playground tu..kat sini byk kale merah..akak da update resepi puding karamel ..copy n slmt mencuba tau..k

~mamazahra~ said...

lily: tu la pasal.zahra ni sgt berani tau.siap bergayut cam tarzan.mama dia yg risau.hehehe

mummyseri:ok, tenkiu :) wiken ni nak cuba lah...

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!