Friday, 4 December 2009

Sebelum bergelar tunangan orang :)

ni sume himpunan gambar2 mama mase lom bertunang ngn papa.
kira gambar time solo lah.hehe..
jom, imbas kenangan dulu.
at least leh motivate diri.
bile tgk gambar dulu neh.hehe
pasal apa leh motivate???
sebab dulu mama kuwus jek.
skang dah membesar bagai johan.wakaka

[ops!ni bkn Mr.Ex ye!!! ni my bestfriend..elias shahril a.k.a kassim, atau panggilan istimewa mama tuk dia, TAPER


with my BFF, Ejan cayang =)

masa dinner pas grad BACC- May'2006


[dr kiri, ude,mama,iza,ati,sarah.ejan & shazra]

sgt windukan saat2 percutian kami ke PD..May'2006

habis jek exam Final semester...sgt menyeronokkan

weh!!bila nak repeat lagi??

ni masa bercuti kt PD gak...kt corus paradise


ni pon sama gak...windu la nk bercuti disana..



ni plak, masa kami gi Melaka.umah pakcik Ati...
tdo 1 mlm kt umah pakcik ati neh..syok :)
dan ni pulak...
Girl Day Out..@ KLCC
mama, Along Zunaira & Anem





yg ni papa join sekali..
ni lah 1st time mama tunjuk papa pd kawan2...



p/s: ni sume saat-saat mama sebelum bergelar tunangan orang :)

love: mamazahra =)

2 comments:

NONIE AZIZ said...

tak gumuk cuma chubby sket jer...

~mamazahra~ said...

k.nonie: ni bukan chuuby sket jer.ini dah gedempol tau.hikhik

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!