Thursday, 17 December 2009

Elianto.McD.Kue Teow Kungfu.Futsal

ni cerita basi gak.
Isnin 14/12/2009.
Lepas maghrib jek, kami kuar gi CentrePoint (CP), Klang.
tujuan utama nak gi elianto.
mama punye bedak compact dah abes.
lagipun sisa yang ada tu pon, dah pecah dikerjakan Zahra.
mama plan nak gi Jusco Bkt Raja.
tapi, papa ada futsal kat Teluk Gadong.
so, papa malas nak berpusing jauh.
tu yang terpaksa ke CP jek.
boleh lah, janji dapat beli bedak.
kat elianto, dari nak beli compact powder, mama terbeli mende lain pulak.huhu

press powder natural beige RM29, plus casing RM18+sponge RM3.
total RM50.
kalo ikutkan hati takmo beli elianto.nak beli MAC.
rasa cam tak berbaloi jek.terbang RM50 tuk brand camneh kan.
tapi, sebab MAC takde kat klang.
maka, beli jek la.
nanti mengamuk pulak papa kalo da pergi, tapi tak beli pun.
sudahnya, memacam mama beli..selain bedak

mama cuma beli eyeshadow kaler dark choc, dan eyeshadow stick.
yg lain tuh, koleksi lama.
pas beli kat elianto, papa dah ngadu lapar.
beli jek la set Big Mac.
kami makan dalam kete jek.
itu pun beli 1 set jek, papa cakap "sharing is caring"..ke jimat senarnya, B??

[gambar neh McD double cheese burger,menu lunch mama]
pas makan dalam kete, terus gerak ke Teluk Gadong.
awal lagi, masa tu kul 9.
papa start main kul 10.
so, papa ajak lepak kat Abu Seafood, Kg Delek.
sambil layan bola Malaysia vs Laos.

papa khusyuk tgk bola, zahra dah macam cacing kepanasan
memula ingat nak order teh tarik kurang manis jek.
sekali papa ajak share makan kue teow kungfu.
sedap gak.
mungkin sebab makan bersuap kan.hikhik
sure mamat yg dok meja belakang kami menyampah tengok papa menyuap mama.kehkeh


sedap wo...
siap pesan kat papa, "pa, kalo gi main kt arena teluk gadong neh, singgah sini lg eyh???"


kat arena, langsung tak sempat snap picca, Zahra berlari kesana-kemari.
mama tukang kejar.
haduii, semput.
balik cambiasa, mama dan zahra dah membuta dlm kete lagik.
sampai umah, papa kejut.
kuar kete, terus samong tidur.
lepas papa mandi n solat, baru kejut mama tuk solat.hehe


love: mamazahra =)

3 comments:

NONIE AZIZ said...
This comment has been removed by the author.
NONIE AZIZ said...

hikhikhik...Abu seafood...nnt nak cari la...kak nonie selalu gi sana gak bleh cari...

~mamazahra~ said...

k.nonie: abu seafood tu sebelah jek ngn kedai roti&kek.
boleh tahan gak la masakan dia.ni 2nd time makan kt ctu...

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!