Tuesday, 10 November 2009

Mungkin kau bukan teman hidup Yang terbaik untukku

Marsha - Yang Terbaik
Ku selalu memikirkan tentang kita
Apa pun yang harapan yang dikejar
Kerna aku masih penuh rasa ragu
Melihat kau seperti tak bersungguh
Chorus
Jika kau mencinta
Berikanlah ku rasa
Diriku dah berikan yang terbaik
Dan bukannya nak mengungkit
Siapa benar siapa salah
Siapa menang siapa kalah
Dah berikan yang terbaik
Memaksa hati merisik
Mungkin kau bukan teman hidup
Yang terbaik untukku
Memang benar ku amat mencintai mu
Dan harapkan di sana pun begitu
Tetapi kau tak luahkan perasaan
Apa lagi memberikan ku kasih
Ulang Chorus 2X
tetiba layan jiwang la pulak.
mama tatau lah, lately mama suka sgt tersentap.
sikit-sikit sentap.
sikit-sikit sentap.
takut papa jemu layan sentap mama jek neh.
mungkin kah sebab PMS maka mama terlebih sensitip.
atau mama ni memang mengada terlebih.
hadoii.
letih mama pikir mende neh.
bangun pagi td rasa sentap jek.
smp opis, terus sms papa.
"kalau tiada lagi cinta dalam hati, untuk apa diteruskan lagi..."
ha, hambekk kau!!
jiwang karat pepagi buta.
tatau hantu mana rasuk mama.
setan mana melekat kat jari neh smp hantar sms camtuh kat papa.
sumpah!!tiada niat lain.
sekadar luahkan rasa sedih dan sayu dalam hati.
salah ke???
mimpi apa malam td sampai bleh jadik sensitip semacam.
ntah!!!
tak hingat langsung.hikhik
p/s: apepun, mama tetap sayang papa.sayang sangat.dari ijab dan kabul terlafaz, mama dah berjanji akan mencintai papa dan mengasihi papa.hanya Allah mampu memisahkan kita..Amin.


love: mamazahra =)

12 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Harap semua baik2 la yerk..hopefully ptg ni balik rumah masing2 dh ok..hehehe..tk best jugak sntap lama2..=p

|| NaFiRaa || said...

hidup rumah tangga ni kena banyak bersabar..
kadang2 kita pon ade hangin jugak kan.. nak2 kalo time bendera jepon naik..
harap2 balik nanti manja2 balik k~ :)

NONIE AZIZ said...

HOHOHO...nak PMS kot akak pun kengkadang sensitip gak...kekekeke

azzul said...

rasanye pompuan mmg sensitip..sy pun kekadang takde ribut takde taufan tetiba terasa dgn hubby..tp biasanya ok blk lps sehari dua..doakan mamazahra mood ok lps ni ye

mamamiera said...

kenape ni.. moody..
bln mengambang or bendera jep0n ae??
nk tanye awk klang area mane ye..
papep0n smoge bahgia ngan zahra n hubby..

~mamazahra~ said...

lily:td hubby call.rasanya sume da okeh.noly jek terlebih gedik.tak pasal2 nak sentap.hikhik

nafiraa: masalahnya kalo x pms pon hangin satu badan,camne tuh??ngeh3
balik ni nak manja2 balik ar..hikhik

k.nonie:sama ar kite :P

azzul:i hope so.mood ni kdg ok, kdg x ok.sian kt en.suami.huhu..terpaksa melayan bini dia yg manyak songeh nih..

mamamiera: klang kt rantau panjang... terima kasih ats doa tu.noly pon harap cenggitu :)

~mamazahra~ said...
This comment has been removed by the author.
~mama danish~ said...

np ni noly?? jgn majuk lama2 cian papa zahra....
apa pun aku doakan yg terbaik utk ko, next ko pny 3rd anniversary kan??


to mamamiera aka kak zai: noly ni dok dkt ngan kg ida...dah kenal dr azali lg...hehehehehe!!

Fara_Adura said...

Hehehe..norly..ko neh sama dengan aku ar.. skit2 sentap.. huwaa.. tapi niat ati memang xde ar nak pisah bagai kan..cuma bila da terasa, majuk bagai.. mulaa laa setan suh cakap itu ini..gado2..cakap bukan2.. stended ar tuh.

Kite pompuan neh nak perhatina je lebey.. manja katanye.. hehe. Harap laki paham ar.. kalo ngah sama2 panas, macam2 kuar kan.. da baek.. isk, cam nyesal lak cakap bukan2.. ekekekeke

~mamazahra~ said...

ida a.k.a ninot: tu ah pasal, da dkt2 nak anniversary..saje ah nak manja terlebey..tp, terlebih sudaa!!!

kak zai tuh kakak kpd skoolmet ko kan???

fara: mmg la, kita nak perhatian jek.bkn nak pisah2..mintak simpang la kan...saje nak manja2 sikit, nak ngengada sikit..bkn salu pon [padahal salu jek.ngeh3]

~mama danish~ said...

a'ah... dia kakak schoolmate aku...
tua sethn jer dr kita...

~mamazahra~ said...

ninot: yg baya ko tuh dah ada 2 anak eyh???aku ada gak terserempak ngn dia 2 3 kali, tp segan nak tegur...ntah dia kenal aku ke idak..hikhik

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!