Thursday, 15 October 2009

~ Cerita Cik Zahra ~

ni cerita Ahad lepas.
balik wedding Esah tu, kami terus me'rilex'kan badan.
belah petang, time tuk bawak Zahra main kt Playground.
sian budak kecik neh.
seminggu tinggal ngn bbsitter, sbb mama dan papa bz.
so, ujung minggu lah masa tuk papa dan mama bawak zahra bersuka-ria.
walopon tak bawak gi Mall, playground dah ok la kan??ngeh3
Tapi, malangnya, playground tu tutup.
Pagar berkunci.
So, mama dan papa juz bwk zahra main kt gelanggang Futsal.
[muka takde mood sbb playground tutup :P]


[wajah ceria mama :) ]
Lepas penat berlari-lari kt luar gelanggang futsal tu.
sambil tgk papa main futsal
kami balik.

[muka tak puas ati sbb xdpt main slide n buaian]

p/s:Lenkali papa dan mama bawak lagi eyh...

love: mamazahra =)

3 comments:

shila ariff said...

wah...bestnya abiskan wkend ngn famili...kami ni jarang2 je dpt bersama...

zh-ena said...

cian zahra tak dpt main kat playground erkk.takper la lain kali blh pergi lg..muncung tu panjang jea hehehhee

~mamazahra~ said...

shila:sementara x kena otstesen neh, mmg kalo bleh nk abeskn masa ngn family jek.

ena:tu ah..skang neh zahra da pandai muncung kalo majuk.hikhik

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!