Saturday, 10 October 2009

~ Macam -Macam Zahra ~

zahra ni makin besar,makin banyak ragam.
apa yg mama perasan, sejak masuk 23mos neh.
zahra makin kuat merengek, manja semacam.
kalo ape yg dia nak tak diturutkan.
dia akan nanges sambil berguling-guling kat lantai.
haru beb nak pujuk.
puaslah pujuk, bagi apa pun.
kalo dia takmo, memang dia akan nanges sampai sedu-sedan.
tapi, bile angin dia okey.
macam-macam aksi dia.
time angin ok, mama mmg sayang giler kat budak tecik neh.
time ni la rasa nak peluk cium dia bertalu-talu.hikhik.
tapi, kalo hangin satu badan, rasa nak pelempang pun ada.geram.
hikhikhik.
nasiblah mama ko ni zahra, maseh waras.
kalo tak, dah lama ko didera kalo merengek tak kira masa.hikhik
tapi, kan.
satu sikap zahra yg mama suka.
kalo mama ngan papa bawak gi jalan.
zahra tak pernah buat hal.
notti sikit2 tu biasalah.
budak baru nak belajar.
banyak benda dia nak cuba kan.
sila lihat aksi "macam-macam zahra", bile suh posing.heee :D
[gelak manja dia yang buat amma rindu kalo berjauhan]

[ops,terlebih sudaaa...hikhikhik]

[buat aksi golek-golek manja neh mmg feberet zahra sekang neh.tatau mana dia belajar *wink*]



love: mamazahra =)

3 comments:

zh-ena said...

umairah yg baru nak msk setahun nie pun dah berperangai sebegitu..geram ena tau..tak dpt jea benda yg si kecik nie nak terus la berguling2 tak ingat pastu nak hantukkan kepala tu kat lantai

geram tau ena tgk

NONIE AZIZ said...

macam dapat dari bonda jer...bakat posing tu ahakss

~mamazahra~ said...

zh-ena: ye ke?ingat zahra jek yg mengada terlebih.hikhik

k.nonie: ye ke???bonda kan seorg yg pemalu.ahaks

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!