Thursday, 10 September 2009

~ Mee Udang ala Mamazahra ~

Semalam, selepas terkocoh-kocoh gi Pasar Mini Abd Halid, akhirnya mama dpt gak semua bahan tuk masak mee udang ala mamazahra gitu.
cuma agak keciwa sbb udang di kedai tuh x bape fresh n kecik molek sgt.
buat mee udang neh syok kalo guna udang yg besar2.baru Ho liaw!
tapi, mama sangat berpuas hati dgn airtanganku seniri. hik :P [masuk bakul angkat sendiri maaa~]
dan inilah hasilnya...tadaaaa!!!


dah siap sedia untuk berbuka puasa.



dan ini pulak dah siap sedia tuk di agih kpd kakak ku terchenta, andak.ahaks :P



sementara tunggu papa tuk hantar mee udang ke umah andak.

kita posing dulu.

zahra n cik persona non grata



dan gaya WAJIB bg zahra :)



dah,cukuplah laporan "ketuk-ketuk ramadhan" mamazahra.heee :D


love: mamazahra =)

6 comments:

NONIE AZIZ said...

akak terliur laaaa..betul mee udang kalau nak lagi sedap letak udang yang besor2...Arghhhh...awatlah akak tak de kena outstation gi belah penang ni....

~mamazahra~ said...

k.nonie: aituh mase gi Penang, x dan nk mkn mee udang penang sbb bln pose.tu yg gigih masak seniri :P

lily azliyana @ mama zara said...

norly!! terbau2la mee udang tu dari cni..rase terliur jugak nak makan. tp apalah daya sbb mama Zara ni dhla malas, tak reti plak nak masak..hahahaha..

Qistina's Mama n Abah said...

Macam sedap je tgk mee udang tu bulan2 pose nih la..alahai..tengahari lak tu...

adda said...

yummY,, sedpnye mee udang

~mamazahra~ said...

lily: mudah jek nak masak mee udang neh. nnt papazara balek, lily leh cuba masak.gerenti hubby suke :P

mamatina: tghari tgk makanan sume sedap,kn? dugaan..dugaan

adda: betul..betul ho liaw!

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!