Tuesday 16 June 2009

~ melayan tag dari mama zara ~

Tag2 neh dari mama zara. Oleh kerana mama tengah rajin n takde menda nak hapdet…so, mama layanlah tag dari mama zara neh… tenkiu ye cik lily..rajin awak tagged sy..ekeke :D

Tag Pertama

1. Bekas kekasih saya adalah.....
Mr FF.. bukan farah fauzana eyh..ekeke :D

2. Saya sedang mendengar.....
suara encik suami sy mengaji..baguih jek suami mengaji, is3 layan tag…hehehe :P

3. Mungkin saya patut....
Ikut same mengaji...=P

4. Saya suka.....
Shopping… shopping…n shopping… suh shopping tetiap ari pun saya sanggup :P

5. Sahabat-sahabat baik saya......
Sahabat yg sentiasa ada bersama sy time suka dan duka...

6. Saya tak faham .....
Nape sy maseh tak puas2 shopping walopon dah takde tempat nak simpan…yg paling saya tak faham, nape duit saya salu ngak cukup tuk smp gaji bulan depan ekeke :P

7. Saya kehilangan......
Abah, 23 tahun lepas n enset, bulan lepas..hukhukhuk :(

8. Ramai yang berkata .....
Saya makin lawo gemuks, debabs, muncit…

9. Makna nama saya .....
liana bermaksud yg lemah lembut.. saliana…takde maknalah…sbb tuh sy suka org panggil sy liana… moga sy jadi lemah lembut =P

10. Cinta itu adalah .....
Bile kite dicintai dgn ikhlas.. dan kita juge mencintainya dgn ikhlas =)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang ......
Bergolek2 kat tilam sambil minum susu [ Zahra le tuh]

12. Saya akan cuba......
menjadi anak yg baik tuk mak, is3 yg mithali tuk en suami, mama yg terbaik tuk anak sy =)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud ......
Hingga ke hujung nyawa…

14. Telefon bimbit saya ......
Nokia zaman tok kaduk =P

15. Bila saya terjaga dari tidur ......
Saya akan tgk dua org yg sy sayang kat sebelah sy…en suami n Zahra =)

16. Saya paling meluat apabila ......
Orang yang suka sebok hal kite sedangkan kite tak penah nak sebok hal dia…

17. Pesta / Parti adalah ......
Mase tuk bergumbira =)

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui adalah ......
ikan kaler pink... mama x ingat neme ikan tuh...tgk kt kdai aquarium seblah wet world =P

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah .....
Semua peringkat umur…mase kecik best..remaja best…da kawen cam sekarang pun best gak… aci tak??

20. Hari ini ......
saya gi keje… buat keje.. dan saya sgt mengantuk huwaaahhhh~

21. Petang ini ......
saya melayan Zahra main kat laman sambil borak dgn kakak2 sy…

22. Malam ini ......
En suami melayan buku dan sy melayan tag& basuh kain..dan Zahra??? Kaco nenek dia..hahaha~

23. Esok pula saya akan .....
Kerja..kerja dan kerja…

24. Saya betul-betul inginkan ......
en suami, sy dan Zahra dapat pergi bercuti… tak kesah ke mana jek =)

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini .....
Ada jerawat kat pipi saya =(

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan .....
Of coz la pusat beli-belah.. sonot dpt beli & belah poket…hahaha :D

27. Makanan Barat atau Jepun .....
Dua2 sekali =P

28. Bilik yang terang atau gelap ....
Dua2 tak suka… suka suram2 jek.. ada cahaya lampu tidur.. baru romantic =)

29. Makanan segera adalah .....
Kesukaanku n Zahra =P

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ......
“ bie, tanak makan ke??” .. dah tentu pd encik suami kesayanganku itew =P


2nd Tag

1. Apakah perasaan anda sekarang?
ada sikit sedih.. sbb poket da makin tipis n gaji lambat lagik =(

2. Saya nak makan?
Ayam goreng McD… pedas dan sedap

3. Saya tak suka?
Org yg suka rampas hak orang..mencik!

4. Impian saya?
Hidup senang… gaji besar…ada rumah sendiri, keta idamanku, dapat jalan2 n shopping, dan tentunya bersama suami & anak tercinta =)

5. haiwan yg saya tak suka?
Semua.. geli, takut~

6. Saya harapkan?
Dapat bonus & naik gaji =)

7. Jika boleh putarkan masa?
Takmo.. sekarang dah cukup seronot dan bahagia =)

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Mungkin dah jadi bos… jadi mama pada Zahra & twin boy..hikhikhik…

9. Handphone saya adalah sebuah?
Handphone lama yg dah jadik permainan Zahra..terpaksa pakai semula pas my enfon ilang..hukhukhuk

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
Yang serius, dua kali… Mr FF and encik suami yg terakhir…insyaAllah =)

11. Kawan-kawan saya?
Bahagia ngan life memaseng….

12. Pernah dikhianati?
Biarlah rahsia =P

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
belajar memaafkan dia…

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?

Ibu umairah
Adda aka mama-syafi
mama erfan
kak akma aka ibu Qamarina&Qistina
fara aka ummi sofea
mamadanish
niza aka ummi damia&aqil
memey anuar aka wanie

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!