Saturday, 16 May 2009

~ Tag dari mama zara dan putramama ~

Maap eyh…. Lambat sket jawab tag neh.. kerana kesibukan yang melanda .. eceh~

So, layankan lah…. Segala soklan yg agak mengeerikannnn….
1) bila kali terakhir anda cuci toilet?
Hari ahad lepas.. seblom gi JB…nak harapkan papa.. takde makne nye lah…selama mama takde, selama tu la… toilet tu cenggitu…takde org nk nyental..[hubby kata, mama kan is3 mithali…so, kenalah tlg nyental toilet.. patut ke?]
2)pencuci apa yg anda guna?
pencuci cam ayam.. ahaks~ [ janji bersih…apa ada pada jenama..hehe]
3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
mama harapkan papa tuk mop lantai… kalo dah terpaksa…Zahra tumpahkan air or segala macam, baru mama mop… kalo tak, itu keje papa…sbb mama insan yg lemah..tak larat nak mop..hikhik =P [alasan!hahaha….]

4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
tuka diaper Zahra…pakaikan Zahra baju tido n pastikan Zahra titun.. barulah wat xtiviti mama…pe dia? Paham2 jek la…hahahaha~
5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
telur goreng ngan bawang n kicap… or sardine

6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
Nescafe…3in1.. cepat dan sedap!
7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
hmm… kiss Zahra yg masyam tuh… n membaca…apa2 jek.. mag or buku
8) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
1) mamadanish
2) amm
3) honey
4) ibunurumairahqarirah
5) n semua follower yg lom penah jawab… [hehhe.. aci tak??]

so, selamat menjawab kengkawan sume =)
okeh... dah abes utang!!yeah!!

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!