Saturday, 9 May 2009

~ Anugerah Pertama ~



~ award pertama mama terima dari lily a.k.a mama zara ~



Mama epi sgt masa mama zara gtau mama dapat award neh…



Teruja amat sgt…



Walopon baru sebulan berblogging, mama dah dapat award…



Alhamdulillah…



Sungguh bersemangat tuk terus berblogging pasneh… =)



Tenkiu ya! Lily a.k.a mama zara



Pasneh, jgn malu2 bg award lagi..[hee, tatau malu kan mama neh! =P… wat muka seposen jek..ekeke :D]




tapi kan, mama nak gak say tenkiu pada mamadanish yang byk ajar mama cane nak berblogging guna blogspot sbb b4 dis mama guna blogdrive... tenkiu, ninot.. luv ya! muaahhx
Tapi kan, utk award ni ade syarat sikit tau :-



Syarat2nya adalah….



1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
Of coz la.. aii neh pompuan.. bkn lelaki or khunsa..[nak bukti ke?? ekeke :D]

2. Copy badge sebagai award anda

Ya! Sudah…ku copy..

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
1) Sebab ppuan neh cantekk…ayu…anggun..[mana ada lelaki cantik,ayu or anggun,kan???..melainkan lelaki tuh ngaku pompuan..ekeke :P]

2) Sbb ppuan leh lemah –lembut [ lemah-lembut ke haku??? Ekekeke :P boleh lah…] lelaki kalo lembut, orang panggil PONDAN…hehehe

3) Sbb ppuan leh rasa pengalaman mengandung selama 9bln…ngidam macam2… dan leh melahirkan anak sndiri… lelaki mane bleh!! Nak eksen ngan papa neh~!]

4) Sbb ppuan leh memanjakan sesapa jek yang dia suke…& bermanja sesuka ati walopon da beso panjang…cam sekarang :P [so, papa jgn salu cakap mama neh anak manja eyh!!!]

5) Sbb pompuan doasanya di tanggung oleh bapa or abg or bile dah kawen, oleh SUAMI… see, Allah bg kelebihan pada pompuan tau!!!

6) Sbb pompuan sangat lembut hatinya… mudah tersentuh… boleh nanes anytime, takde sapa nak marah..ekeke :D [dasar ciwek]

Dan akhir sekali….

7) Sbb aksesori pompuan lebih byk banding ngan lelaki… tudung+henbeg+baju2 rahsia +etc..[so,papa…jgn ah bising2 kalo mama perlu soping tetiap bulan eyh….]

Okeh…. Langsai sudah segala syarat…

Tenkiu again kpd yg menghargai kehadiran blog kami neh..ekeke :D

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!