Tuesday, 28 April 2009

~ Benci ~

mama benci sape??
benci ngan owang yg sesebok nak baca blog mama, pastu sebok ngan apa yg mama tulis...
kalo tak suka baca blog mama neh, tutup...
mama tak paksa, okeh!!!
owang tuh siap sebok2 bg private email kat mama, then cakap mama tatau malu... cerita benda yg mama ada2kan...
apa kes??

hello!
apa yg mama story hak mama..
mama tak penah menipu owang,k...

ada mama sebok2 hal dia??? ada ke??
takde, kan??
apa yg mama tulis, hak mama...
mama story apa yg terlintas di hati mama..

bukan nk nyakitkan hati sesapa...
baru sebulan mama ada blog neh...
tapi da ada menusia yang sebok2 hal mama...

gerammm!!!mencik!!mencik!!!
mama harap owang tuh faham, k!!
pasneh jangan kacau life mama lagik!!
fullstop!!
noktah!!
takmo sebok hal mama lagi eyh...
apa pun mama nak story, tentang mama, papa atau Zahra.. itu hak mama...
suka, baca...tak suka, tak pe!!!
mama ucapkan terima kasih pada yang menyambut kedatangan mama lam dunia blogging neh...
terima kasih gak yang mengikuti kisah mama, papa dan Zahra...
mama sesgt hargai jasa u ols...
muaaahh :D


10 comments:

amm said...

biasa la tu beb...aku dl pn pnh trkena ngn org2 sindrome ni tp kt pedulik apa kn..ada kt kisah??!!!miahahahaha...

lily azliyana @ mama zara said...

uishh.sapela makhluk yg psycho sgt tu. kite buat blog ni mmg semata2 nak menulis kisah keluarga. as our 'online diary'. apsal la plak die tak puas ati kan.takpe. raaaammaaaaai lagi geng blogger yg suka ngan blog mama Zahra ni. abaikan jek golongan2 yg dengki itu. diorng jeles sbb takde family cam mama Zahra kot.hehehehe..

Raja Radiah said...

uikkk....marah benar mamazahra nih...dik, biar lantak dengan orang tu...kita tak rugi apa pun...

~mamazahra~ said...

amm@ mama harith: meme mamazahra tak kesah pon ngn derang.. juz nak remind golongan org2 sindrome PHD neh..muahaha~

~mamazahra~ said...

lily@ mama zara:baiklah.. akan ku abaikan "golongan" ituh. terima kasih sbb suka ngan blog mama neh..tenkiu, arigato :D mama pun suka blog lily gak...hehehe

~mamazahra~ said...

kak radiah:thanks 4 da support :D da hampir cam putus asa jek tau.. ekekeke :P

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
~mamazahra~ said...

anonymous:sowi sbb aku terpaksa delete ko nye komen.. tuk kebaikan bersama...blog mama neh bkn tuk jadik medan perang masalah kuarga anda...muhasabah diri kita bersama.. renung2kan dan selamat beramal... :D

Anonymous said...

biase laa org kalau dah bwt salah..tntu laa takot..org lain taw..sikap ko senarnyer!!
xpe laa..ade balasan nyer 1 hari nanti..

~mamazahra~ said...

suka ati hang la fuzra hazlin woi..
nak cakap pe pon cakap lah...
sy tahu, awak suka ngan sy..
sbb tu awak ikuti kisah saya...
terima kasih ye :D

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!