Monday, 24 June 2013

Happy 31st Birthday Mama!!

Assalamualaikum.

Happy Monday kesayangans!!!

Hari ni, Isnin 24hb jun 2013 kul 5.45pagi maka genaplah umur mama 31tahun. Bertambah lagi usia mama. Diharapkan dengan bertambahnya umur maka kematangan mama pun bertambah. Hehe

Doa mama, moga mama kuat dalam menempuh setiap ujian yg Allah berikn dalam membesar dan mendidik anak-anak. Moga keimanan dan ketaqwaan mama bertambah.  Moga iman dan islam mama terpelihara. Moga mama jadi hamba-Nya yang lebih bersyukur atas setiap nikmat kurniaan.

Mama akan terus berusaha perbaiki kelemahan diri demi mencapai cita-cita mama tuk jadi wanita solehah dambaan suami.

Semoga Allah pelihara mama dari melakukan dosa dan maksiat. Sesungguhnya, mama hanyalah hamba-Nya yang lemah dan sering lalai dalam mengerjakan suruhan dan meninggalkan larangan.

Semoga mama perolehi cinta sejati hingga ke Jannah...

Amin.

P/s: Lunch treat sempena birthday kt Fullhouse Sunway Pyramid dengan kecintaan. Hehe. Abaikan senyum meleret mama tu eh...

2 comments:

*azni* said...

happy belated besday..umur hanya angka saje..yg penting jiwa tetap muda..bila senyum meleret tak nampak mcm umur 31 pun..masih lg mcm sweet 17 gitu..hehe..

norly a.k.a mamaDZ said...

*azni* : sweet 17 la sgt kan.. haha. nway, tq 4 da wish... hope muka ni bleh kekal muda lah tanpa botox or collagen. haha

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!