Thursday, 9 May 2013

Kehilangan

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi.


Lagu Firman ni memang jadi lagu favourite mama.. suka sangat melody dan bait lirik dia...
lagu ni boleh kategori lagu jiwang gak la kan... tp sedap sangat kot. haha. walaupun.... Firman ni tak berapa nak handsome sangat, tapi terbaik kot suara dia... hehe

oleh kerana mama ni mmg peminat muzik indon, so lagu2 ni memang sesuai sangat dengan halwa telinga mama. hehehe

korang suka tak???? cuba korang cari kt youtube... memang korang akan jatuh cinta gak lah dengan lagu ni... hahaha.. mama bajet, mama-mama yg lain ni jiwang karat cam mama??? hehehe

p/s: ada banyak sangat benda nak share.. tp x sempat... kisah 'home sweet home' dll. nanti mama update pelan2 eh...




love: Norly a.k.a mamaDZ ^__^

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

lamenyeeee norly tak update blog..hihi..nway, kite pon sukeeeeee sgt lagu ni tau..mmg tangkap leleh dgr suara firman n melodi lagu nih..best kan..=p

norly a.k.a mamaDZ said...

Lily: tu lah pasallll... byk sgt benda yg terjadi lately.. menyebabkn x dpt nak update.. tp inshaAllah lepas semuanya selesai, norly akan aktif berblog lagi. yeyyy!!

best kann???? sukee sgt2 lagu neh. suka tahap maksima. hahaha

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!