Thursday 16 May 2013

Bahagiamu Deritaku


Bahagiamu Deritaku- Hafiz

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

 
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Lately.. suka sangat dengar lagu-lagu macam ni. ntah, lantaklah orang nak cakap, mamaDZ ni jiwang karat ke apa kan.
Mama ni jenis, suka lagu & lirik dia sekali. tak kisah lah lirik dia jiwang karat ke, tp kalau lagu dia sedap, memang mama layan je. hehe

korang suka lagu apa? jangan cakap, korang layan GWIYOMI pulak eh.. ke K-POP. hehe. mama dah tua bangka, tak reti nak layan lagu-lagu k-pop. kalau lagu korea lama2 tu, memang layan gak lah kan... especially, OST korean drama yg selalu jadi febret mama. hehe

sekarang ni, anak-anak sedara mama yang tengah meningkat naik termasuk anak dara mama memang layan gwiyomi video kt youtube je. tak paham mama, apa ntah yang best dgn gwiyomi video tu. kalo yang buat tu comel, ok lah nak layan. tapi kalo yang buat video tu macam 'kak tun', aduhai yang suka "comel tak kak tunnn?????", memang tak lalu lah nak layan. hahaha. ampun kak tun yee!!!! hehe


love: Norly a.k.a mamaDZ ^__^

No comments:

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!