Thursday, 7 April 2011

Halus je...

Morning semua :)
jangan terkejut lak eyh, mama update pagi-pagi buta. ni jek masa yang ada.
time lain, mmg bz ngan anak-anak.

kalo korang tengok tajuk, boleh teka tak mama nak cerita pasal apa?
boleh??
pasal muka mama yang bambam neh?
bukanlah...
pipi mama tak halus pun, ada jek cela. ada jek bintik2 hitam. ada jugak lebam bawah mata.ngeh3

ekceli, mama nak cerita pasal anak bujang mama, si Zharif...

dah bambam kan dia??serius dah montel, sampai mama dah tak larat nak dukung dia lama-lama, kecuali guna baby ring sling .kalo tak, mahunya kebas lengan mama yang gemuk ni.
mama bukan nak cerita pasal pipi halus gebu si Zharif neh...
tapi, nak cerita kepala Zharif yang dah halussssss.... dah botak licin.hehe
[Papa yang meng'gondol'kan rambut Zharif]
papa cukur habis rambut Zharif, pagi Isnin lepas. sila abaikan aurat papa tu eyh...
kalo dah  buat time subuh, ofkos lah kurang semenggah sikit pakaian papa kan. kalo mama lagi lah, lagi teruk.ekekeke


setelah setel, inilah muka budak bambam yang masyammm neh...
hallluusssssss je...hehe 
nampak kelakar kan???muka zharif jadiknya bile botak licin.
dengan badan berketul-ketul macam Malek Noor, kepala lak botak licin macam Harith Iskander.hikhik

Zahra bangun pagi tu, terus jerit..."eeeee....adik baby hallluuusssssssssssss jek!!!"
ekceli, dia tatau pun ini dipanggil botak atau gondol,Zahra dah terpengaruh dgn iklan TV Nescafe yg Harith Iskander model tuh...hikhik

tapi kan, serius cam buwuk lah Zharif botak licin. dah macam anak negro pun ada mama nengok.
cer korang lak tengok...


^^^




^^^




^^^




^^^

hidung kembang, mata bulat, pipi kembung, kulit gelap....kepala lak botak livin...hukhuk
cepatlah rambut Zharif panjang semula!!!! ngeri mama tengok dah...hukhuk


gambar sekitar Majlis Cukur Jambul & Aqiqah Zharif mama postpone dulu eyh...
tunggu gambar dari OP, Izaat Selphya. mama takde gambar dari kamera mama pun.huhuhu
ni jek satu...


yg lelain ...tungggggguuuuuuu!!!!! [mama pun tak sabar sebenarnya nak tengok hasil tembakan Izzat.hikhik]


okeh la, mahu bersiap gi keje...pasneh nak siapkan budak berdua tuh... babai!!!

love: mamazahra ^__^

2 comments:

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

mmg nmpak lain zharif dah botak..hubby kite pon dh request awal2 nk botakkan si zareef..dulu masa kakaknye mmg mama tk bagi botak..kali nih, tgh berkira2 jugakla..tp klu botak, kompem muka nmpak lain cam zharif gak..hehehe

nway, mmg bam2 sungguh anak bujang norly nih..mesti sedap pelukk..=)

Fara_Adura said...

Alalala zharif tetap comei okeh walaupommm udah haluss egege. Kecik2 lain, tgk ah 5,6 bulan g mama..zharif stylo tgk cane.. kalah hans okeh.. hehe

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!