Friday, 24 December 2010

Empat tahun la!!!

apa yang EMPAT tahun tu?
umur sapa plak??
Zahra kan baru 3tahun 2bln...
usia IKATAN SUCI kami lah...
ye!!mama tahu...baru empat tahun, belum empat ploh tahun kan...
tapi, syukur Alhamdulillah...syukur kepada Allah...
masih lagi suci ikatan pernikahan kami ni..walopon ada yang cuba mengotorkan cinta suci kami ni
masih lagi kami bersama...walopon dugaan datang melanda
masih lagi utuh cinta dan kasih sayang kami...
syukur Ya Allah...
malah makin bertambah dari hari ke hari cinta dan kasih sayang tu...malah makin bertambah BUAH CINTA kami...
dengan kehadiran Nur Dhia Zahra
dan Lil DZ yang ada dalam tummy mama ni adalah hadiah yang tidak ternilai...



"A poem for my husband on Our Anniversary...

for telling me how good i look... [walopon sy dah semakin kembang.ngeh3]
and keeping down the food i cook... [walopon kadang dapur kita tak berasap]
for sometimes putting down your hobby,those times I need to bend your ear... [walopon futsal cam bini kedua awak.ekeke]
for when you make me "satisfied" ... [walopon kadang2 ada rungutan.hikhik]
and also take the bins outside... [walopon awk kadang merungut sy tak penah tolong pun.heee.sy mmg pemalas!!]
for letting me inside your heart... [walopon sy tahu, sy bukan yg pertama.tp, sy YANG SATU.heee <3 <3 <3]
and cracking windows when you fart... [walopon sy salu cubit bile berlaku.ekeke]
for all the things you always do..... [terlalu byk, takleh nak listkan..love u B!!!!]

I'm awfully glad my husband is YOU, Md Zahari Mazlan!!" [serius tak tipu!!! sy sgt3 bersyukur menjadi isterimu!!!]

Love You
Happy 4th Anniversary, hubby...

"B, terima kasih kerana sentiasa sabar dengan kerenah sy selama EMPAT tahun ni.terima kasih kerana menjadi suami yg penyayang dan penyabar, kekasih yg tak pernah jemu mencintai sy, sahabat yang tak jemu mendengar setiap luahan hati sy, pelawak yang sentiasa buat sy ketawa, imam dlm sujudku kpd-Nya, ustaz yang selalu membimbing & memberi nasihat, papa kpd buah cinta kita, dan menjadi segalanya dalam hidup sy...sy sayang awak,B..cinta sy hanya untuk awak...walopon awak bukan yg pertama hadir saat sy kenal erti cinta, tapi percayalah hanya awak dihati sy sbb awak lelaki pertama yg ikhlas mencintai sy...

dan...
sy berjanji, akan sentisa ada disisi awak tuk selamanya sehingga ke akhir hayat kita,B!!!!"

Semoga kita dapat membentuk KELUARGA yang sakinah mawaddah wa rahmah dan moga CINTA ini terakhir buat kita,InsyaAllah...


Selamat ulangtahun pernikahan yang ke-4,B!!!!
24.12.2006-24.12.2010 segala pahit manis yang kita tempuhi moga diberkati Illahi....
hari ni 24.12.2010 tepat jam 10pagi, genaplah EMPAT tahun usia pernikahan kita...



terimbas balik detik tu...
mama dan papa dinikahkan Along Sani kat Masjid Ahmadi Rantau Panjang...
semoga ingatan ini terus segar bak cinta mama dan papa.ececeh, jiwang lah plak.hehe




love, mamazahra ^__^

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Happy 4th Anniversary Norly!!!sweetnye wish utk en hubby tuh..=)

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

lily: TQ dear.layan jiwang sekali-sekala.hehe :)

Mata Hati said...

selamat menyambut anniversary ke-4.. semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..^^

Norly Saliana a.k.a Sweetmama said...

mata hati: TQ.amin..ya rabbal alamin..

NONIE ROSSI AZIZ said...

hepi belated anniversary to Norly & hubby semoga bahagia kekal hingga ke akhir hayat

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!