Tuesday, 16 March 2010

Pengumuman...Pengumuman....

hai semua :)
sehat ke?
mama, zahra dan papa semua sihat.dan mama yang makin bertambah2 "sehat".hehe
sejak,2 menjak,3menjak neh makin ramai yang dok cakap mama makin "sehat", ye mama memang 100% mengaku yang mama memang makin "sehat".
Maka, dengan ini saya mengumumkan, bahawasanya....jeng3
"
"
"
"
"
"
"
mama makin "sehat" bukan kerana....
1. mama tengah mengandung anak ke-2
atau...
2. zahra nak jadi kakak atau yang seumpama dengannya..
tapi...
mama makin "sehat" kerana....
1. selera makan mama yang makin memuncak2...apa je yg mama nampak, rasa cam sedap je.huhu
2. diet yang tak seimbang...skip breakfast, tapi melantak time lunch.muahaha
3. kurang exercise... dah lama gila tak jogging kat tasik.hukhuk
4. dah temui geng yang suka 'jalan-jalan cari makan'..i likee!!! tp, mama tak salahkan mereka tau!!mmg mama yg kuat makan.heee :D
5. makin kerap makan angin, so makin byklah kedai makan yg mama terjah..hukhuk
6. mama suka noh makan kudap-kudapan...tabiat yg ni payah tul nak buang.skang ni pun tengah mengunyah.huhuhu
7. kuat minum ais ...sebab tu muncit pewot neh.muahaha
so, setelah mama mengumumkan pernyataan ini, diharap...kepada kawan2 semua berhentilah menanyakan soalan2 cepu cemas yang sama berulang kali.huhuhu [harap maaf, mama yg tersinggung ye!!!]

mama dah letih sayang oi, nak jawap soalan yg sama.
sekali lagi mama nak gitau, mama dan papa masih mengamalkan kaedah perancangan keluarga.makanya, insyaAllah dengan izin-Nya...kami belum merancang tuk ada anak lagi buat masa ini.buat masa ini ye....sebab masih belum bersedia dari segi mental, fizikal & kewangan...
bila mama dah ready nanti, mama akan umumkan berita baik tu ye!!!!hehehe
takde maknanya, mama nak sorok2..dun weri!!!
p/s: harap n3 ni menjawap beberapa persoalan kawan2 yang risaukan "pengembangan" badan mama secara berleluasa sejak akhir2 ini..terima ksih sbb sama2 risaukan keadaan mama ni.mama dah cukup risau neh.huhuhu
p/s 2: mama sedang berusaha keras tuk men"slim"kan semula bentuk badan mama yg seperti ibu yg mengandung 3bulan.hukhuk.doakan mama berjaya ye!!!
love: mamazahra

2 comments:

SheiLa said...

hehe..x pe2 kak yana..badan mengembang tandanye senang hati kan hehe..
same2lah kite berusaha utk mencapai impian kite semua hehe..Ganbatte!^^

norly saliana @ mamazahra said...

sheila: Ganbatte!moh la kite sama2 berganding bahu berusaha mencapai impian kita.hikhik

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!