Wednesday, 12 August 2009

~ Zahra dan kasut tumit tinggi ~

Isnin 10/08/09, mase mama balik keje....
Zahra dah tunggu depan pintu...
lepas salam n kiss mama jek dia dok tunggu mama masuk...
bile mama tanggal jek wedges mama, laju jek dia sarung kat kaki dia yg mungil tu dan jalan terkedek2...
ya Allah, anak dara mama da pandai bergaya.cam x caya pun ade.heee :D
Zahra da xmo pakai kasut dia, dia tetap nak pakai gak wedges n high heel mama...
terkedek2 n tertonggek2 dia..
kelakar mama tengok...tergelak2 mama n ibu tgk Zahra :)
kowang tgk lah seniri aksi si tecik neh ngn wedges mama...





mama ada gak usha2 kasut yg girlie2 sket tuk Zahra tuk pakai time raya, cam kt heelarious
nak beli d sinun cam agak mahal...
mama neh jarang beli kasut mahal tuk Zahra sbb kaki dia cepat betul membesar...
paling cikai pun mama beli adidas or nike :) [padahal tu jek yg mampu..heee :D]
salunye kalo ati da bekenan, sure mama try tuk dapatkan gak...


p/s: kowang ade idea x mane nk dpt kasut yg comel tp murah :) ???
sian kat ZAhra dok pakai wedges mama yg besar gedabak tuh :P


love: mamazahra =)

3 comments:

NONIE AZIZ said...

Zahra sama je ngan anak akak Nayli suka bangat ngan kasut tinggi..tapi sekarang dia asyik bantai kasut kakak dia pasal idak le nak tersungkur je kejenye...

~mamazahra~ said...

Nayli ada gak kakak, Zahra xde :P
tu yg bantai kasut mama dia tuh

lily azliyana @ mama zara said...

Huu..Zara pon same kesla. kasut mama dh jadik kasut die jugak. kkdg siap nangis2 lagi bile tgk mama sarung kasut. tak puas hati sbb die sibuk nk pakai. pndai lak die kontrol kasut tu bg tak tersungkur..=p

oklaa tu paling cikai adidan n nike. zara nye kasut plg cikati siap beli kat pasar mlm harga rm9. gile lokek mama die. nasib baikla tahan smpai skang..hhahahaa

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!