Tuesday, 4 August 2009

~ Mama "patah kaki" ~

elow.tajuk n3 neh tipu jek tau...
mama bkn patah kaki betul2 tau...[mintak simpang malaikat 44..uh~]
kalo org lain, kereta rosak or xde transport org panggil "patah kaki" gak kan...
tp, persona non grata tuh elok jek...
ekceli mama patah kaki sbb PC kt umah rosak...
smlm balik keje, konon nk amek kesempatan kerana kelambatan papa balek dr opis n ketiadaan Zahra sbb ikut ibu dia gi jln2...
ingat nk main tenet ah kt umah....[tu ah, niat x baekk]
sekali, mama try switch on PC tu...xnyala pun...hukhukhuk :(
mama tatau sbb ape dia mogok...
adekah sbb seminggu mama tinggalkan dia or sbb mama asek marah2 kt dia, hingga dia majuk....
tp, siyes dia xmo idup dah...
nak nanes jek mama ptg smlm....
mama sms papa, gtau hal tu....
papa ckp, nnt dia try tgkkan....
mama cuba lagi..dan lagi..dan lagi...maseh xleh on
try reset..dan reset..dan reset....maseh jugak xmo idup...huwaaaa!!!!
tolonglah, mama lom cukup ongkos nk beli lappy baru neh....
tunggu lah ujung tawon ke..atau tunggu papa dpt bonus ke...
jgn lah sekarang....not NOW.. i'm not ready!!!
so, lepas maghrib papa try tgk2 kan....
tp, maseh juge xleh...
papa kata, bg dia rest dulu...
mlm ni baru tgk semula...
hopefully, ptg neh balik keje..PC tu da bleh on....
kowang silalah doakan PC mama dpt di'ON'kan seperti sediakala....

love: mamazahra =)

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

huhu..mmg serba tak kena klu takde pc/lappy neh kan. sgt memahami sbb dh kena mcm ni dulu..agaknye pc tu mogok sbb tuan die ade sebut2 nk beli laptop kot..hehehehe..

p/s: norly, zahra dh ptg rambut ker. aspal nmpak cm lain jek rmbut die. ke nmpak lain sbb die tak ikat rmbut..=p

mummyseri said...

huhuhu ingatkan mmg tol la patah kaki..mmg saspen..

lawo la sepatu2 mu itew.....:D

~mamazahra~ said...

lily: mmg norly kna beli lappy baru la gamaknyee!!hukhukhuk~ Zahra potong rambut depan jek...nmpk lain?? ye ke???tgk same jek ...heeee :D

mummyseri:xde lah..saja wat suspen :P

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!