Thursday, 10 February 2011

mama zahra jr

filem terbaru Prod. A Razak Mohaideen...
mama zahra junior.heeee :D
takde maknanya, Prof tu nak buat cerita merepek camni, tak komersial langsung.ye tak?
aineh, terlebih rajin lak mama.sampai 2 entry satu hari.
selalunya, satu entry satu minggu pun payah.hehe
sementara anak-anak tidur ni, boleh lah update sikit.lagipun, tenet cam OK la pulak kan.

okeh, jom mama nak cerita pasal mama zahra junior neh.
suka sangat meniru aksi mama kalo budak Zahra ni tau.
apa yang mama buat, sebok dia nak buat gak.
yang the latest, tiru aksi mengepam susu...
ni dia...

^^


^^

^^


^^


^^

setelah hampir 20hari dia tengok aksi mama mengepam susu tuk Zharif, akhirnya Zahra berjaya tiru aksi mama.hahaha
masa kantoi dia tiru aksi ni, tergelak besar mama.memang tak sangka Zahra boleh tiru aksi mengepam susu neh.
aksi ni, mama kantoikan Sabtu lepas.
tengah syok mama ngadap fb kat laptop, zahra syok mengepam susu.

kelakar tau tengok aksi dia neh...dah macam betul-betul, beriya-iya mengepam.
dia cakap, dia pam susu tuk adik baby.adik baby haus.
pepandai jek Zahra ni...

sejak ada adik ni, macam-macam tingkah Zahra tau.
kadang tu, menguji kesabaran sungguh.kadang pulak mencuit hati. tergelak mama dengan aksi dia.

setakat ni, Zahra sangat sayang adik dia. sampai takmo jauh dari adik dia.
lepas balik sekolah jek, terus kat rumah.takmo gi umah ibu.
takut ada orang datang amik adik baby,katanya.
tapi, mama tak berani tinggalkan Zahra berdua jek ngan Zharif.
ye lah, Zahra lom boleh pikir mana elok,mana bahaya kan.
so, memang takut lah. takut dia apa-apa kan Zharif.
sebab kadang-kadang tu, Zahra cam geram-geram sayang kat Zharif. dia pun tak reti nak pegang baby pelan-pelan. takut menyakitkan.ye lah, Zharif kan kecik sangat.

tapi setakat ni, tak pernah lagi dia buat benda yang merbahaya kat adik dia.
tapi sebelum berlaku, baik dijauhkan.ye tak???

ok la, nak rehat lah.
sok kalo rajin mama buat entry saat melahirkan Zharif eyh...


love: mamazahra ^__^

4 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

hehehe..cute jek aksi Zahra tuh..mmg macam real jek die nk pam susu siap selak baju sume..=p

nway, suke baca psl zahra yg sayangkan adik..tk tau zara nanti mcm mane..bukan setakat kite, tp mak n MIL pon naik risau sama takut Zara susah nk terime kehadiran adik die nnti.mklumlah, sekian lame mmg die manja giler ngan mama kan..skang ni klu tgk mama pegang baby lain pon dh marah2 mcm ape..huhuhuh

norly a.k.a sweetmama said...

lily:xpe lily, insyaAllah zara OK nanti sbb Zahra dulu pun camtu.jgn harap mama dia leh pegang baby lain.smp a few days b4 bersalin tu, norly sempat ziarah BFF bersalin.Zahra xbg langsung norly cuit baby tu.tp, bila ada Zharif, dia OK jek.cuma dia xreti nak pelan2, kalo pegang zharif tu cam nak pukul, kalo cium adik dia, cam nk terkam.seram gak.tu yg xberani tinggalkan derang berdua jek.hehe

Sha@Mama Tina said...

hahaha...cutenya!!

tak guna masa lama dia nak meniru ye..comel..comel..

norly a.k.a sweetmama said...

sha: kalo norly mengepam setiap hari, menebeng dia kat sebelah.tu yg laju jek tiru kalo pump tu xguna.letih layan kerenah zahra tau..hehe

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!