Tuesday 14 July 2009

~ Cerita Jumaat ~

cerita da basi, baru mama nak update...hehehe :D
Jumaat lepas, 10/07 mama gi lunch kt Kenny Rogers Roaster, Bkt Tinggi Klang...
dan tentunya, ngan kawan mama mase time blaja kt UiTM dulu..dia penah jadi classmate, roommate & etc, dah tentulah Ejan or Rosmaizan Rosman... [aku promote ko sket eyh,jan...hikhik :D]

mama da lama gile x jupe dia....
memaseng sebok ngn hal seniri..
kalo x silap mama, last jupe dia bulan 12 tawon lepas...
byk kali ekceli janji nak jupe, tp asek x jadi je....

ye lah, Ejan lom kawen lagi..
so, kalo wiken sure la abeskan mase ngn bopren kesayangan dia tuh..
mama lak bz ngn Zahra ngan Encik Suamiku itew...
so, mmg xde masa lah nak berjupe n bersuka ria cam zmn dolu2...
Jumaat tuh, mama plan baekk punyeee... time lunch..tp, sekejap jek dpt sembang sbb dia lunch sejam jek, x cam mama 2 jam...egegege :D
janji ngn dia kt Maybank then gi mkn teros kt KRR...

inilah Ejan....


cun kan???
maseh single but not available :P

dan ini...
menu kami lunch tuh...


nyum-nyum...sedap!!

zOom sikit...


Qtr meal Black pepper + macaroni cheese+baked bean+pasley potatoes dan light coke


dan ini...

dah tentulah tuan punye blog....


yg manis n cun tuh...ngej3

p/s: sowi la, pic agak Dayang Nur faizah Senandung, padahal mama da touch-up baekk punyee!!

dan ini...

menu lunch mama lak...sedap tau! my feberet gitew :)


qtr meal black pepper + coleslow+potatoes pasley+potato salad and orange juice


hope sgt, pasneh dpt jupe lagi..kalo bleh dpt kuar jln2 ke MV or Sunway pyramid ke...

pesanan tuk ejan....


noi cayang ejan!!! muahhhh :P

3 comments:

NizA said...

nnti kau blk...banjer aku la ye...hehe...

NizA said...

ape daaa yg aku taip...hehehe...nnti aku blk klang...banjer aku lak...hehe..

Norly a.k.a MamaLeana said...

insyaAllah,niza...
time tuh ko kena doalah poket aku penuh eyh :P

Kalau SUKA, boleh KLIK eyh!!!